Програма з української мови для ЗНЗ з угорською мовою навчання для 5-9 та 10-11 класів

Експерементальний підручник з вивчення української мови у ЗНЗ з угорською мовою викладання 7 клас Експерементальний підручник з вивчення української мови у ЗНЗ з угорською мовою викладання 8 клас

наголос

МОНІТОРИНГ

НАВЧЕНОСТІ УЧНІВ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Моніторинг – один із механізмів забезпечення якісного рівня освіти.

Моніторинг якості навчання – це сукупність дій, що дозволяють спостерігати та, якщо потрібно, коригувати просування учня від незнання до знань. Моніторинг допомагає своєчасно виявити труднощі, з якими зустрічається учень у навчальній діяльності, прогалини в його знаннях та вміннях.

Відповідно до плану роботи відділу освіти Берегівської райдержадміністрації та з метою об’єктивного інформаційного відображення стану викладання української мови, відстеження динаміки якості навчальних досягнень учнів у травні  2015 р.  у навчальних закладах району  проведено моніторинг навченості п`ятикласників з української мови. Моніторингове дослідження проводилося у зв’язку із впровадженням у цьому навчальному  році у Берегівському районі експериментальної програми поглибленого вивчення української мови у школах з угорською мовою навчання.   Мета моніторингу:

  • отримати об'єктивну інформацію про стан викладання та рівень знань, умінь і практичних навичок учнів з української мови в 5 класах; спроектувати на основі цих досліджень заходи з підвищення якості вивчення української мови;
  • розробити на підставі одержаної інформації рекомендації щодо поліпшення освітнього  рівня  п'ятикласників.

Розгляд і аналіз результатів моніторингу буде проведено на розширеному засіданні колегії відділу освіти та  засіданнях районних методичних  об’єднань  учителів-словесників.

Світлана Ньорба