Методичні рекомендації закладам загальної середньої освіти щодо організації дистанційної підтримки освітнього процесу в умовах карантину

 

ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

  1. На офіційному сайті школи, створити розділ «Графік навчального процесу під час карантину».
  2. Орієнтована структура цього розділу може мати такі елементи: клас, у якому навчаються учні, навчальна тема, посилання на електронні ресурси  https://disted.edu.vn.ua, які рекомендовано для вивчення, практичні завдання для виконання, терміни їх виконання.
  3. Посилання та час проведення вебінару (за необхідності) та адреса електронної пошти закладу освіти, або вчителя на яку потрібно надіслати результати виконання практичної роботи.

 

РОБОТА ВЧИТЕЛЯ

1.Вчитель самостійно має ознайомитись із ресурсами, запропонованими ЛІКТ за адресою https://disted.edu.vn.ua.

2.Обравши необхідні ресурси, вчителю потрібно створити матеріали до уроку (план дій), який буде містити посилання на рекомендовані ресурси https://disted.edu.vn.ua,

3.Матеріали можуть містити також посилання на інші освітні джерела, які відповідають методичній меті уроку. Матеріали повинні також містити завдання практичного спрямування, які дають можливість учням краще зрозуміти навчальний матеріал та слугуватимуть формуванню життєвих компетентностей. Приклади таких завдань наведено в уроках.

У випадку потреби у створенні власних навчальних матеріалів на https://disted.edu.vn.ua, учитель має можливість отримати права автора навчальних матеріалів. Для цього необхідно зареєструватись на ресурсі та натиснути кнопку «Звернутись у ЛІКТ». У вікні, що зявиться, потрібно вказати свій логін та надіслати запит про отримання прав автора. Тут вчитель може, за потребою, отримати консультацію. Після отримання листа – підтвердження вчитель може завантажити за посиланням «Як працювати з системою» повну інструкцію по створенню навчальних матеріалів та тестових завдань.

 

РОБОТА УЧНЯ

1.Учень, який бере участь у навчальному процесі, повинен мати доступ до мережі Інтернет зі свого ПК або мобільного пристрою (смартфона або планшета)

2.Учень в зручний для нього час переглядає навчальні матеріали, бере участь у вебінарах або переглядає їх записи, виконує завдання

3.Надсилає (якщо це передбачено завданням) результати такого виконання у вигляді електронного листа на адресу, вказану у завданні.

 

Список освітніх ресурсів, які можуть бути використані в процесі дистанційної підтримки навчального процесу під час карантину:

https://disted.edu.vn.ua – депозитарій навчальних ресурсів;

https://bbb.pmg17.vn.ua – платформа ЛІКТ для проведення вебінарів;

https://test.edu.vn.ua – система контролю знань (потрібна реєстрація учителя та учнів);

https://www.osvitaua.com/youpub/ - сайт видавництва, містить навчальні ресурси;

https://phetcolorado.edu/uk/simulations/category/physics досліди з фізики;

https://www.youtube.com/channel/UCMIVE71tHEUDkuw8tPxtzSQ «Цікава наука»;

https://naurok.com.ua/ для вчителів сайт та учнів;

https://olymp.vn.ua для вчителів

 

 

            Методист РМК                                                                  М. Ракчеєва