11:53
ГРА ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДОШКІЛЬНИКА

Дошкільне дитинство - короткий, але важливий, унікальний період життя людини. В ці роки дитина отримує початкові знання про навколишнє життя, у неї починає формуватися певне відношення до людей, до праці, виробляються навички і звички правильної поведінки, складається характер. Саме гра є засобом підготовки дитини до «дорослого» життя, її соціалізації, морально-етичного виховання.

В грі дитина активно пізнає навколишній світ, стосунки між людьми, правила і норми поведінки, усвідомлює свої можливості, взаємозв'язки з іншими тощо.
За допомогою гри дитина оволодіває:

·        усією системою людських взаємин – спочатку на емоційному, а потім на інтелектуальному рівні;

·        способами практичної і розумової діяльності; великим діапазоном людських почуттів;

·        поняттями «добро» і «зло», вчиться їх розрізняти;

·        морально-етичними нормами, виробленими людством.

Недарма Василь Сухомлинський порівнював гру з великим світлим вікном, через яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень, понять про навколишній світ.

 

Якщо у реальному житті дошкільники здебільшого орієнтовані на спілкування з дорослими, то у грі вони взаємодіють насамперед одне з одним. 

Гра як засіб соціалізації дошкільника", саме такою була тема засідання "Школи молодого вихователя", яке відбулося 22 листопада на базі Попівського закладу дошкільної освіти. 

Під час засідання присутні мали змогу переглянути організацію сюжетно-рольових ігор у групі раннього віку. Своїм досвідом роботи поділилася молода, але водночас творча вихователька Бакша Елеонора, завдяки якій і дітки і присутні набули неперевершених вряжень та безліч позитиву.

Методист РМК, Паршутіна Тетяна, надала присутнім методичні рекомендації щодо організації ігор з дітьми раннього віку.

 

 
Переглядів: 25 | Додав: beregosvita711 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar